piątek, 16 marca 2018

Metamorfoza kuchni


Kuchnia- temat rzeka. Uwielbiam te, w stylu rustykalnym, choć ostatnio zaczęły podobać mi się również nowoczesne. Za modą nie nadążę- nawet nie próbuję. Źle się czuję w katalogowych aranżacjach. Dla mnie wnętrze ma mieć duszę- nie ważne, że połączy w sobie kilka styli, deseni, odcieni i form. Tworząc otaczającą mnie i moich bliskich przestrzeń kieruję się przede wszystkim wygodą. To nasz dom i to my mamy się w nim czuć dobrze.Nie zawsze jednak mamy to, co chcielibyśmy mieć. Przykładem tego była nasza kuchnia.
Gdy zamieszkałam w tym domu meble kuchenne już były- typowe, zwykle, białe meble z płyty mdf.
Łatwiej jest urządzić kuchnię, gdy ma się w niej tylko ściany, bez sprzętu i mebli. W naszej kuchni było pełne wyposażenie. Meble pod zabudowę więc odpadały- a to właśnie one podobały mi się najbardziej.Wymiana całego sprzętu byłaby nie rozsądna a tym bardziej nie uwzględniona w naszym budżecie.
Musiałam więc to pomieszczenie "nieco" przerobić i dostosować do swoich potrzeb. W myśl zasady "jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma" meble zostały.

Tak wyglądała kuchnia przed zmianami:







Zawsze marzyłam o kuchni, w której będę mogła jednocześnie pracować i widzieć co się dzieje za oknem. Blat kuchenny w miejsce parapetu był więc na pierwszym miejscu  na liście zmian. Następnie, kolor ścian i uchwyty w drzwiczkach. Do tego kilka półek na ścianie, drobne dodatki i gotowe. W trakcie zmian kuchenka odmówiła posłuszeństwa więc musieliśmy ją wymienić.



Od  pierwszych zmian upłynęło trochę czasu. Za każdym razem, gdy sprzątam- przestawiam.
Ostatnim gadżetem jaki wprowadziłam do naszej kuchni były taśmy ledowe- co więcej kupił je mój mąż. Gdybym ja wybierała kolor zapewne byłyby ciepłego koloru, on jednak wybrał zimne, no cóż- idę na kompromis ;-)













Jak podoba się Wam nowa odsłona starej kuchni?
Pozdrawiam serdecznie! Buziaki

14 komentarzy:

  1. Rewelacja.Piękna i funkcjonalna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przytulnie. Dopieszczony każdy szczegół. Bardzo dużo miejsca do pracy- pomimo niedużej kuchni. Pięknie i ze smakiem. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Remont wykonany wzorcowo, piękna metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna metamorfoza! Tak się składa, że jestem w trakcie budowy domu, więc na pewno podłapię od ciebie kilka inspiracji. Co prawda do aranżacji kuchni jeszcze długa droga, ponieważ póki co myślimy nad kamieniem elewacyjnym, ale w końcu ten etap też nadejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna metamorfoza. Białe kuchnie są najpiękniejsze. Choć ja wolę te nieco bardziej nowoczesne. Fajną ofertę takich mebli kuchennych ma studio Eltop Ostrowiec Świętokrzyski. Myślę, że jest spora szansa, że się na taki projekt zdecyduje - kuchnia jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się styl angielski, ale nie jestem pewna, czy w ten sposób chciałbym urządzić kuchnię. Ogólnie to nie znam się na obowiązujących trendach, dlatego łatwiej mi będzie to zrobić ze wsparciem online https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/kuchnia . Zawsze będę pewna, że wszystko jest zrobione dobrze i dokładnie tak jak tego bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zmiana, też bardzo lubię takie przytulne wnętrza z duszą. Mają swój urok i człowiek czuje się w nich tak domowo. Też mam niewielką kuchnię, ale jednocześnie spędzam w niej dużo czasu. Urządzając ją sporo się nagłowiłam jak pomieścić całe wyposażenie w funkcjonalny i estetyczny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna robota. My ostatnio zamontowaliśmy panele słoneczne olsztyn i faktycznie to byl dla nas dobry wybór. Można naprawdę sporo zaoszczędzić

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie właśnie marzył się piękny ogród. Nawet odwiedziłam miejsce takie jak szkółka roślin Białystok i tutaj dokupiłam bardzo porządne i ładne rośliny także faktycznie mój ogród prezentuje się o wiele lepiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że dobrym wyborem byłyby też folie elektryczne. Wyróżniają się one wysoką jakością, a dodatkowo bardzo estetycznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń